Згідно статті 17 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність":
«Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором, а у разі укладення співвласниками багатоквартирного будинку індивідуальних договорів про надання відповідної комунальної послуги періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) таких вузлів обліку забезпечуються виконавцем комунальної послуги за рахунок плати за абонентське обслуговування, встановленої відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги"».
Плата за абонентське обслуговування - платіж, який споживач сплачує виконавцю для відшкодування витрат виконавця, пов’язаних з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, а у випадках, визначених цим Законом, також і витрати на обслуговування індивідуальних вузлів обліку у квартирах (приміщеннях) багатоквартирного будинку (тобто повірку квартирних приладів обліку). (стаття 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги").
Варто зауважити, що всі квартирні засоби обліку лишаються у власності споживача, а КП «Луцькводоканал» лише бере їх на абонентський облік та забезпечує періодичну повірку. Тому у разі виходу з ладу, пошкодження або визнання засобу обліку не придатним – фінансувати заміну має споживач. Також власник (співвласник) помешкання відповідає за збереження і цілісність розподільних засобів обліку та пломб на них.
КП "Луцькводоканал" надає послуги згідно затвердженого "Класифікатору робіт і послуг інших видів діяльності".