Варто знати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Які заходи може вжити Водоканал у разі самовільного зриву пломб:

 -  Споживач відповідає за цілісність та збереження засобів обліку, пломб і деталей пломбування, встановлених представниками Держспоживстандарту та виробником (Водоканалом) в місцях з’єднання засобів обліку, запірної арматури…

  -  знімати засоби обліку, здійснювати будь-які заміни їх частин або зміни положення на водомірному вузлі, де їх встановлено, знімати пломби, накладені органами Держспоживстандарту або виробником, має право лише виробник або Споживач за дозволом виробника (п. 5.18 Правил)

  - у разі самовільних дій Споживач сплачує витрату води згідно з п.п. 3.3, 3.4 цих Правил.

Дії Споживача у разі аварійної ситуації, коли необхідно зривати пломби на водомірному вузлі:

  - Споживачу необхідно звернутися до КП «Луцькводоканал» (диспетчерська служба (цілодобово): тел.: 15-53, 25-55-55 повідомити останній показник лічильника води та отримати дозвіл на зняття пломби. При цьому потрібно мати доказ аварійної ситуації (фото або відео лічильника з пломбою до її зриву та фото або відео аварії). Після усунення аварії прийти на КП "Луцькводоканал" та написати заяву на контрольний огляд лічильника після аварійної ситуації. 

Порядок оформлення договірних відносин із новими Споживачами (індивідуальні будинки садибного типу):

 - Споживачу необхідно надати у відділ збуту КП «Луцькводоканал» (див. графік роботи) робочий проект на водопостачання та каналізацію;

 - комісія підприємства перевіряє відповідність улаштування водопровідно,- каналізаційних мереж робочому проекту та приймає рішення щодо прийняття в експлуатацію зазначених мереж;

 - пломбування лічильників води із складанням відповідного акту;

 - укладання договірних відносин із Споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;

 - внесення відповідних змін в базу даних Місцевого обчислювального центру (МОЦ).

Які документи необхідно надати у разі зміни власника помешкання:

 - будинкова книга або інші документи, які засвідчують право власності на помешкання;
 - паспорт власника квартири та ідентифікаційний код, або їх копія;

 - паспорт лічильника води або акт на його опломбування.

Дії Споживача у разі зміни кількості зареєстрованих осіб у квартирі (будинку):

 - звернутися до Міського обчислювального центру (м. Луцьк, вул. Ковельська, 66) або відділ реєстрації громадян (паспортний стіл);

 - укласти договір про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення на нового власника.

Порядок призначення пільг та субсидії на оплату послуг водопостачання та водовідведення:

       З 1 жовтня 2014 року пільги та субсидії на оплату житлово-комунальних послуг надаються в межах соціальних нормативів, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 "Про встановлення державних соціальних стандартів у сфеі житлово-комунального обслуговування".

     Постановою затверджені єдині для всієї України соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, в межах яких надаються пільги та житлові субсидії.

    Зокрема, соціальні нормативи користування послугами

      з централізованого постачання холодної води встановлено в обсязі 2,4 м3 на одну особу на місяць за наявності централізованого постачання гарячої води та 4,0 м3 на одну особу на місяць за відсутності централізованого постачання гарячої води;

         з централізованого водовідведення - 4,0 м3 на одну особу на місяць.

     Одночасно, Постановою КМУ від 27 квітня 2016 року № 319 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" передбачено, що особам, які мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, при призначенні субсидії враховується вартість плати за послуги без урахування пільг. У разі призначення таким особам житлової субсидії з 1 травня 2016 року не нараховуються відповідні пільги.

Порядок надання пільг на оплату послуг водопостачання та водовідведення:

  - у відповідності п. 22 (другий абзац) Постанови КМУ від 21.07.2005р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної і гарячої води і водовідведення....»,- у разі отримання права на пільги, Споживач подає Виконавцю (КП «Луцькводоканал») або Міському обчислювальному центру письмову заяву та документи, що їх підтверджують. Оплата за послуги з урахуванням пільг нараховується з дати подання документів, що підтверджують право на пільгу.

Порядок надання пільги при розрахунках за показами квартирних лічильників води:

 - у відповідності п. 22 (останній абзац) Постанови від 21.07.2005р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної і гарячої води і водовідведення....»,- у разі встановлення квартирних засобів обліку їх показання розподіляються пропорційно кількості мешканців квартири. Пільги споживачам з оплати послуг надаються на частку, отриману після такого розподілу, за фактичними витратами, але не вище нормативів (норм) споживання, визначених

Поширити: