30 березня, 2020 - 14:44

ДИСТАНЦІЙНІ СЕРВІСИ КП «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ» ПОПОВНИЛИСЬ БОТОМ

Для зручності клієнтів під час карантину КП «Луцькводоканал» розширило сервіси дистанційного обслуговування новим телеграм-ботом.

Щоб дізнатись суму до оплати та передати показник лічильника холодної та гарячої води тепер достатньо перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot і за номером особового рахунку та прізвищем власника підтвердити реєстрацію.

«В зв’язку з запровадженням карантину, більшість наших споживачів ізолювались вдома, працюють дистанційно. Але обмеження не стосуються наших онлайн-сервісів. Ми робимо все можливе, щоб поліпшити доступ до сервісів компанії, тому і створили телеграм-бот для наших клієнтів» - повідомив директор КП «Луцькводоканал» Віктор Гуменюк.

Для використання боту необхідно:

перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot;

дотримуючись підказок, додати номер свого особового рахунку чи декількох особових рахунків в форматі КодВулиці_№будинку_№квартири. Дізнатись номер особового рахунку можна в квитанції про оплату або рахунку до оплати. Перелік кодів вулиць також зазначено за посиланням http://www.vd.lutsk.ua/consumers/kody-vulyc-dlya-reyestraciyi.html;

ввести перші три літери прізвища власника особового рахунку (особи, з ким укладено договір на водопостачання).

За допомогою боту Ви зможете:

гарантовано передати показання лічильника першого числа місяця;

отримати інформацію про актуальну суму до оплати на сьогодні;

переглянути останні передані чи зняті надавачем послуг покази лічильників.

Поширити: