
У вихідні, 1 та 2 грудня, лінії кол-центру для прийому показників теж відкриті
Звертаємося до споживачів послуг КП «Луцькводоканал» із проханням не відкладати подачі показників на останні, найбільш перевантажені дні. Аби не створювати надмірного ажіотажу, варто подавати показники завчасно, починаючи із 20 і до 3 числа кожного місяця за телефоном (0332) 28-40-40. У ці періоди кол-центр працює без вихідних із 8 00 до 20 00. Подані в цей період показники будуть відображені у рахунках на оплату.
На підприємстві «Луцькводоканал» працює сучасний кол-центр для полегшення прийому показників лічильників водопостачання та водовідведення від споживачів, які хочуть мати нарахування за фактично використані послуги. У період із 20 по 3 число кожного місяця працюють 36 телефонних ліній за номером (0332) 28-40-40. Пікове навантаження на телефонні лінії кол-центру припадає на останні дні подачі показників, а в межах робочого дня – в першій половині. Відповідно, простіше і швидше подавати показники лічильників одразу після 20 числа кожного місяця, не чекаючи завершення визначеного періоду, а також у вихідні та у вечірні години.
Яким іще методом можна подати показники?
Зручним і сучасним методом подачі показників є «Особистий кабінет», який може відкрити кожен бажаючий, скориставшись сайтом КП «Луцькводоканал», а також із допомогою сайту Луцької міської ради, через розділ «Електронне місто». Особистий кабінет дає можливість подавати показники, стежити за правильністю нарахування вартості спожитих послуг, здійснювати онлайн-оплату у будь-який зручний час. Усі ці послуги надаються безкоштовно, а оплата послуг здійснюється без комісії. Створити власний особистий кабінет досить легко, скориставшись покроковою інструкцією, розмішеною на сайті. Кількість користувачів веб-сервісу «Луцькводоканалу» зростає, адже такий метод економить час, а подача показників і оплата послуг здійснюються без черг і затримок, швидко і зручно. Особистий кабінет дає можливість ввести кілька адрес і здійснювати необхідні операції по обслуговуванню кількох особових рахунків. До прикладу, один користувач зі свого особистого кабінету може вирішувати усі питання, що стосуються його батьків чи родичів. Доступ до особистого кабінету користувач має із будь-якої точки світу і з будь-якого пристрою. Всі операції, як і їх оплата, займають лише кілька секунд. Усе більша кількість користувачів обирають онлайн-сервіс КП «Луцькводоканал». Сьогодні велика кількість споживачів мають «Особистий кабінет» на сайті КП «Луцькводоканал». Однак, на жаль, не всі зареєстровані користувачі подають показники із допомогою «особистого кабінету», попри легкість і зручність саме такого методу.
Які ще варіанти подачі показників лічильників доступні?
Серед альтернативних методів подачі показників приладів обліку:
– передача показів за допомогою SMS-повідомлення (067-444-8-777);
– передача показів повідомленням на Viber (067-444-8-777);
– передача показів на електронну скриньку ([email protected]);
– скриньки для збору показників, що знаходяться за адресами: м. Луцьк, вул. Дубнівська, 26, м. Луцьк, Вул. Січова, 16, м. Луцьк, вул. Л.Українки, 35 "Центр надання адміністративних послуг у м. Луцьку", м.Луцьк, пр. Волі, 4а "Департамент соціальної політики Луцької міської ради".
А якщо споживач не надав фактичних показників у визначений термін? Ніякої проблеми у цьому немає. В такому випадку кінцеві показники лічильників визначить підприємство у відповідності до ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», виходячи із середньомісячного споживання за останні 12 місяців. КП «Луцькводоканал» автоматично змінить показник на величину середнього споживання. Враховуючи, що обсяги водопостачання і водовідведення не мають суттєвих коливань упродовж року, показник, який визначить підприємство, практично завжди відповідає показам лічильників. Споживачі, які переконалися в цьому і зрозуміли порядок нарахувань, подають показники приблизно раз на пів року. Тобто кожному споживачу, який має лічильники, нарахування будуть проведені не залежно від того, чи були подані показники. Такий спосіб гарантує кожному споживачу збереження усіх соціальних гарантій, пільг та субсидій у частині оплати комунальних послуг.