
“Муніципальний сервісний центр” є філією ДП “ЕВОДА Трейд” КП “Луцькводоканал” у формі відокремленого структурного підрозділу.
Наша місія
Надання Лучанам єдиного якісного сервісного обслуговування за принципом “комунального магазину”, економія коштів комунальних підприємств на виконанні однотипних функцій і, як результат, зосередження їх уваги на безпосередньому наданні послуг і стримування росту тарифів для населення.
Наші цілі
- Єдиний паперовий та електронний рахунок - вся інформація в одному документі і порядок в поштовій скриньці.
- Єдина квитанція - оплата єдиним платежем за всі послуги.
- Коректні обрахунки в сучасній білінговій системі.
- Єдиний комунальний особистий кабінет - ще більше інформації про розрахунки, тарифи, оплати на одному ресурсі.
- Єдині Центри обслуговування клієнтів - вирішення питань по всіх комунальних підприємствах в одному місці.
- Єдиний комунальний колцентр - один номер для питань та аварійних заявок.
- Єдина контролерська служба - декілька лічильників і одні очі.
- Єдина юридична група - ефективна робота з боржниками задля якісного надання послуг всім споживачам.
- Максимально дистанційне обслуговування споживачів.
Наші цінності
Професіоналізм - фахові спеціалісти, стандартизація і контроль їх роботи, постійне навчання з метою якнайповнішого задоволення потреб споживачів.
Якість послуг - швидке, по можливості, дистанційне обслуговування споживачів.
Злагодженість - робота всіх працівників на головне - задоволеність споживача.
Відкритість - прозорі процедури обслуговування та роботи. Працівники та партнери мають розділяти наші принципи роботи.
Відповідальність - за виконання зобов’язань, рівень освіченості працівників із відповідальним відношенням до довкілля.


