13 грудня, 2018 - 11:38

«Робота з боржниками триватиме, щоб усі споживачі були рівними в оплаті та отриманні послуг», – Віктор Гуменюк

Нещодавно у телепрограмі «Тема дня» на каналі Волинь UA взяв участь виконувач повноважень директора КП «Луцькводоканал» Віктор Гуменюк. Темою розмови стала робота із боржниками за послуги водопостачання, яку підприємство вестиме системно і результативно. Зокрема йшлося про можливі відключення води злісним неплатникам.

«95% споживачів підприємства «Луцькводоканал» є справними платниками, – зауважив Віктор Гуменюк. – Близько 5% фактично ухиляються від сплати за воду, і це здебільшого зовсім не представники соціально незахищених верств населення, які зазвичай мають пільги та субсидії, є справними платниками і з ними проблем немає. Ці 5% боржників впливають на фінансовий стан підприємства і на можливість надавати якісні послуги іншим 95% користувачів. Коли відбулися зміни і ввели норму про втрату субсидії через заборгованість, ми швидко поінформували населення, дуже багато людей відреагували на ці зміни й погасили свої борги. Ми йшли назустріч людям, ішли на реструктуризацію. Але й донині є близько 2100 таких «свідомих» боржників, які не платять споконвіків і роблять це усвідомлено. Це ті, кого плануємо і мусимо відключати. Адже далі так бути не може, не можна допускати якихось привілейованих категорій споживачів і покривати збитки саме за кошти справних платників. Всі офіційні попередження про можливе відключення води рознесені споживачам, також поширено інформацію через ЗМІ. Далі будуть доєднуватися механізми досудової, претензійно-позовної роботи. Робота з боржниками вестиметься системно, щоб усі споживачі були рівними в отриманні послуг та оплаті за них. Щоб у нас не виникало подібних ситуацій, як із можливим відключенням електроенергії. Тому що ці неплатники нарощують нам борг щомісяця близько 300 тис грн. Це одна із складових, яка призвела до непорозумінь із «Волиньобленерго». Але даний інцидент вже вирішено.

Завдяки інформуванню населення, ми щодня укладаємо 4-5 договорів по реструктуризації боргу. Пішли й повні погашення сум заборгованості. Тобто, коли людям нагадувати і достатньо інформувати, вони знаходять можливості і здійснюють оплати. Тому що борги нікуди не подінуться, їх не спишуть, вони так і будуть висіти і збільшуватися. При вирішенні певних питань вони призводять до виникнення ряду проблем при продажі, відчуженні майна тощо. Тому вкотре звертаємось до споживачів послуг КП «Луцькводоканал»: вчасно розраховуйтесь за спожиті послуги!

Ми не ставимо за ціль припинити надання послуг. Ми ставимо за ціль повернути кошти, які боргують підприємству роками».

Також у телепрограмі Віктор Гуменюк розповів про механізми від׳єднань боржників від послуг водопостачання та водовідведення.

Детальніше - дивіться у програмі за вказаним посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=q9HopC2qiy0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2pfjy0sz8Ymi5CuQadL61MOsLfdb-lwQamfoyRLLsSshKNcMhg5_cW6Ks

 

 

Поширити: