5 серпня 2013 року на КП «Луцькводоканал» відбулася нарада за підсумками роботи відділу збуту за липень 2013. Було відмічено позитивну динаміку по роботі з боржниками порівняно з червнем 2013 року.
За словами начальника відділу збуту Цвяка Віктора Миколайовича, – протягом липня 2013 р. заборгованість за спожиті послуги з централізованого водопостачання та водовідведення вдалося зменшити на 724,3 тис. грн., в тому числі на 565,3 тис. грн. – заборгованість населення та на 159 тис. грн. – заборгованість юридичних осіб.
Загальний борг споживачів за послуги водопостачання та водовідведення станом на 01.08.2013 р. склав 10 521,3 тис. грн., в тому числі населення – 5 088,7 тис. грн., ДКП «Луцьктепло» – 3 793,5 тис. грн., юридичні особи – 1 226,5 тис. грн., бюджетні установи – 77,8 тис. грн., пільги та субсидії – 334,8 тис. грн.
«Налагодження контакту із кожним споживачем є одним із пріоритетів діяльності КП «Луцькводоканал». Для цього сформовано професійний штат інженерно-технічних працівників та контролерів, які консультують лучан щодо питань водопостачання та водовідведення, зокрема, розмірів тарифів, вартості послуг на встановлення лічильників, їх повірку, видачу технічних умов тощо. Позитивний результат став можливим лише завдяки активній і системній роботі з боржниками, яку проводить КП «Луцькводоканал», а також злагодженій роботі контролерів відділу збуту» – розповідає Віктор Миколайович.
Відділ збуту активно проводить роз’яснювальну роботу серед споживачів, направляє боржникам повідомлення-попередження, в яких вказується, що в разі несплати боргу КП «Луцькводоканал» має право обмежити водопостачання та водовідведення. Розпочата та триває робота із виконавчою службою, яка полягає у проведенні зустрічей із боржниками, з’ясуванні їх платоспроможності, розгляді пропозицій щодо укладання договорів реструктуризації тощо.
Також було вирішено створити особові картки боржників, які можна буде постійно оновлювати та слідкувати за сумою накопиченого боргу, формуючи, тим самим, «історію боржника».
«Динаміка зменшення заборгованості за послуги водопостачання та водовідведення в липні – позитивний результат для КП «Луцькводоканал» і цю роботу ми повинні проводити надалі» – наголосив Віктор Миколайович.
Прес-служба КП «Луцькводоканал»