
Новий офіс обслуговування клієнтів EVODA два місяці працював у тестовому режимі, а 17 липня відбулось його офіційне відкриття за участю керівництва КП «Луцькводоканал» та посадовців Луцької міської ради. Заклад створено для комфорту та зручності всіх клієнтів підприємства «Луцькводоканал». Споживачам більше не потрібно їздити на виробничі бази підприємства по вул. Дубнівській та Січовій, адже всі індивідуальні питання легко та швидко можна вирішити в новому офісі, що знаходиться за адресою: пр. Соборності, 25.
«Офіс обслуговування клієнтів EVODA – перший заклад такого рівня серед водоканалів України, – розповів Віктор Гуменюк. – Тут кожен одержувач послуг водопостачання та водовідведення може отримати допомогу та вирішити питання, пов’язані з діяльністю КП «Луцькводоканал». Люди відчуватимуть індивідуальний підхід до вирішення їхніх проблем, отримають відповіді на хвилюючі питання і при цьому витративши мінімум часу. Ми створили всі умови для максимального комфорту споживачів. До прикладу, сплатити за послуги водопостачання і водовідведення тут можна без комісії. Також офіс доступний і зручний для людей з інвалідністю, мам з візочками, для людей будь-якого віку».
Виконувач обов’язків Луцького міського голови Григорій Пустовіт привітав із відкриттям сервіс-центру європейського рівня у Луцьку.
«Заклад додасть комфорту людям, зніме зайву напругу, яка може виникати через певні непорозуміння в питаннях надання послуг водопостачання. Тут кожен клієнт підприємства знайде відповідь і роз’яснення на всі хвилюючі питання», – зауважив Григорій Пустовіт.
«Офіс обслуговування клієнтів – це втілення нашого задуму, спрямованого на поліпшення якості послуг і швидке вирішення всіх проблем, пов’язаних з наданням послуг водопостачання і водовідведення, – зазначив Григорій Недопад. – Тут також можна отримати відповіді на всі питання щодо нарахувань та оплати за послуги, які можуть виникнути в кожного споживача. В Україні ми першими втілили ідею наближення підприємства до своїх клієнтів, індивідуального ставлення до кожного. Цей заклад створений для людей і їхнього комфорту, при цьому є одним із найсучасніших офісних центрів. Кожен лучанин може легко дістатися до офісу EVODA, де спеціалісти допоможуть знайти вихід із будь-якої ситуації».
«Відкриття такого сервісного центру – це інновація. В Україні ми не знаємо подібних прикладів, коли комунальне підприємство відкриває такі фронт-офіси, де людина може прийти та отримати повний спектр послуг. Тут фахівці якісно проконсультують клієнта, нададуть договір чи рахунок, а також допоможуть сплатити платежі без комісії. Сервісний центр знаходиться в густонаселеному районі та є доступним для людей з інвалідністю», – каже Ігор Поліщук.
Запрошуємо всіх лучан відвідати сервіс-центр у разі виникнення будь-яких питань, пов’язаних із діяльністю КП «Луцькводоканал» та наданням послуг водопостачання і водовідведення. Офіс обслуговування клієнтів EVODA розміщений у дворі по пр. Соборності, 25, що напроти ресторану «Княжий двір», неподалік – тролейбусна зупинка «Аверс». Детальний маршрут можна побачити, зайшовши на офіційний сайт КП «Луцькводоканал».
Послуги сервіс-центру EVODA:
1. Фінансово-розрахункові: подання показників лічильників, нарахування за спожиті послуги, рахунки, звірка, тарифи, пільги та субсидії, способи та терміни оплати тощо;
2. Юридичні: укладання договорів, реструктуризація боргових зобов’язань;
3. Інженерні: технічні умови, проектування, узгодження проектно-кошторисної документації;
4. Консультативно-інформаційні: відповіді та роз’яснення всіх питань, які хвилюють споживачів послуг водопостачання та водовідведення, реєстрація в «Особистому кабінеті споживача»;
5. Сантехнічні: встановлення та повірка лічильників, послуги з очищення каналізаційних мереж, приєднання до мереж водопостачання, встановлення загальнобудинкових і приватних вузлів обліку, замовлення проб якості води, виклик майстрів для налагодження роботи каналізаційних мереж, відновлення чи налагодження водопостачання і водовідведення;
6. Реалізація екологічних, соціальних, інноваційних проектів, маркетингова діяльність, рекламні та інформаційні заходи та ін.
7.Індивідуальний підхід до кожного клієнта і вирішення можливих проблем, пов’язаних із послугами водопостачання та водовідведення, проведення особистих прийомів громадян.
Близько 200 чоловік протягом дня відвідують новий сервіс-центр.
Заклад працює з 8:00 до 18:00 без перерви на обід. Вихідні – субота та неділя. Запрошуємо клієнтів КП «Луцькводоканал» та усіх бажаючих ознайомитися з діяльністю інноваційного та сучасного фронт-офісу EVODA.





