21 жовтня, 2020 - 15:57

«КРИЗА – ЦЕ НЕ ВИРОК, А ЧАС ДЛЯ ЗМІН», – ВІКТОР ГУМЕНЮК РОЗПОВІВ, ЯК «РЕАНІМУВАВ» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО

Кризовий період в країні лякає багатьох, ставить людей в умови виживання і часто паралізує в розвитку. Що вже казати про комунальну сферу, яка й без того ледь жевріла в Україні, переживаючи руйнацію радянських залишків. Не краща ситуація склалася і на водоканалах по всій державі – застаріле обладнання і комунікації, постійні пориви і відсутність можливостей для ремонту водогонів, збиткові тарифи, через які підприємства усе більше поглиналися кризою. І ось, на фоні вседержавного занепаду комунальних підприємств, КП «Луцькводоканал» став приваблювати до себе все більшу увагу фахівців та й загалом суспільства. Адже підприємство буквально за рік не тільки вийшло на рівень прибуткового, але і реалізувало ряд унікальних проектів, серед яких участь у проєкті капітальної модернізації очисних споруд, на яку буде залучено мільйони європейських інвестицій. Час змін на підприємстві запровадив новий керівник – Віктор Гуменюк, управлінець з європейським досвідом навчання і роботи.

«Криза – це сигнал про те, що потрібно змінювати підходи, – розповів Віктор Гуменюк. – Застарілі моделі роботи не працюють. Життя диктує нові умови і ми повинні вибирати оптимальні варіанти для вирішення життєво важливих проблем. Так і на нашому водоканалі – залатати діру у водопроводі – це добре, але чи змінять ці латки ситуацію на підприємстві в цілому? Звісно ні! Потрібні більш глибинні зміни у роботі та й загалом у свідомості! Необхідно не боятися і переймати успішний європейський досвід, запускаючи глибинні процеси змін».

«ТИСЯЧІ КЛІЄНТІВ ОТРИМАЛИ НОВУ ЯКІСТЬ ПОСЛУГ»

«В першу чергу ми звернули увагу на наших клієнтів, людей, які потребували індивідуального підходу, можливості отримати детальну консультацію, відповіді на всі свої запитання, спрощеної системи для подачі показників лічильників тощо, – зазначає Віктор Гуменюк. – Ще будучи першим заступником директора КП «Луцькводоканал» розпочав роботу над створенням сервісного центру EVODA. Адже сервіс-центр діє за європейським зразком – клієнти обслуговуються у сучасних і комфортних умовах, отримують відповіді на всі свої запитання, які стосуються роботи водоканалу. Протягом року в сервісному центрі надано послуги близько 40 тисячам споживачів.

Також вимогою часу давно стала можливість дистанційної оплати послуг, без черг у банках і тривалих очікувань перед касами. Щоб полегшити життя нашим клієнтам, створено Особистий кабінет споживача на сайті «Луцькводоканал», де кожен може пройти легку реєстрацію і здійснювати онлайн-оплату послуг, отримувати важливу і корисну інформацію, стежити за станом свого рахунку і подавати показники». Ще простішим методом подачі показників стало запровадження Вайбер-боту, яким користуються все більше клієнтів підприємства.

Поширити: