
КП «Луцькводоканал» попереджає всіх без винятку боржників про відключення від послуг водопостачання та водовідведення та закликає вчасно розраховуватись за використані блага!
«Свої стосунки зі споживачами ми будуємо на основі принципів толерантності та взаєморозуміння і намагаємось уникати таких кардинальних методів впливу, як відключення від мережі. Контролери підприємства постійно ведуть діалог з мешканцями для виявлення причини виникнення заборгованості, і пропонують найбільш прийнятні рішення по погашенню заборгованості, зокрема: укладення договору реструктуризації суми боргу. Відключення – це вже крайній захід, який ми змушені застосовувати до боржників, але, разом з тим, і найрезультативніший! – зауважує заступник начальника відділу збуту Альона Дацюк. – Звернення в суд для примусового стягнення заборгованості чи відключення від послуги є вимушеним кроком для підприємства, оскільки телефонні дзвінки та попередження не завжди дають очікуваний результат. «Перевиховати» такого горе-споживача можна лише таким способом. Як тільки споживача позбавили водопостачання – відразу починається пошук шляхів, щоб відновити доступ до води, зокрема оплачуються борги та укладаються договори реструктуризації. Так, лише в серпні з 195 квартир, які планувалося відключити, 17 уклали договори про реструктуризацію боргу на загальну суму 21 807,50 грн. і частково погасили його. А також є випадки, коли боржники погасили весь борг перед підприємством. Сума таких боргів становила – 8 817,88 грн., 5 419,37 грн., 4 000,00 грн ».
За словами начальника відділу збуту Віктора Цвяка, 94,2 % містян сплачують за отримані послуги сумлінно. Проте є відсоток мешканців, які не сплачують за воду взагалі, у зв’язку з чим виникає дуже велика заборгованість.
За результатами проведення роботи із стягнення заборгованості лише у серпні:
§ Доставлено 3 657 попереджень про відключення;
§ Складено 14 актів про порушення на загальну суму 4 216,41 грн.;
§ Подано 28 позовних заяв на загальну суму 116 176,90 грн.
Нагадаємо, що станом на початок поточного місяця заборгованість населення перед КП «Луцькводоканал» становить більше 5 млн. грн.!
Практично всі, хто підлягає процедурі відключення, мають заборгованість понад 1,000 грн. Таких споживачів налічується 1058.
Також за цей період було складено 16 актів за самовільне підключення та врізки до централізованого водогону, за що недобросовісним споживачам було проведено донарахування на загальну суму понад 15 272,68 грн. В основному це стосується власників приватних домоволодінь.
У зв’язку з цим, доводимо до відома усіх споживачів КП «Луцькводоканал» - у випадку виявлення незаконних підключень до водомережі, підприємством буде вжито заходів до відключення такого домоволодіння від водопостачання та каналізації з одночасним нарахуванням вартості комунальних послуг згідно пропускної здатності труби вводу холодної води. Сума такого нарахування, в середньому, становитиме 6 982,2 грн. Тому пропонуємо споживачам, які мають незаконні підключення до міського водопроводу та каналізації, укласти договір на водопостачання та водовідведення, поставити засіб обліку в місцях приєднань. В такому випадку абонентські приєднання будуть прийняті на облік з подальшими розрахунками за надані послуги відповідно до показів засобів обліку згідно встановлених тарифів. Таким чином, водопостачання та водовідведення приватного сектору повинно відбуватися з дотриманням вимог чинного законодавства та належним чином оформленим підключенням до мереж. Пам'ятайте, що своєчасна оплата – це гарантія отримання якісних послуг водопостачання та водовідведення!
Прес-служба КП «Луцькводоканал»